Zorg

Steun in zorgsituaties

Plus++ biedt een eerste bijstandslijn zorg aan en via haar partner MEDERI een uitgebreidere ondersteuning. Tijd win je als er zorgnoden zijn bij een vooraf uitgebreidere zorgscreening voor mantelzorgers en gezinnen met een zorgbehoevende persoon. Zorgondersteuning opbouwen vraagt altijd tijd. Goed voorbereid kan je heel wat tijd winnen.

Zorg

Welzijnsscreening bedrijven

Duurzame en succesvolle kmo’s hebben veelal volgend gemeenschappelijk kenmerk: ze geven om hun medewerkers. Het vraagt en inspanning van bedrijfsleiders om hier structureel mee bezig te zijn en het welzijn van hun medewerkers regelmatig op te volgen.
De welzijnsscreening is een goede start voor een gestructureerde en haalbare aanpak.

Zorg

Meldpunt zorgvragen

Aan de hand van een eerste online-vragenlijst inventariseren we enerzijds je ingeschatte noden en anderzijds het netwerk om je heen. Jaarlijks gaan we met je na of deze gegevens nog up-to-date zijn en het netwerk nog voldoende sterk is om de noden in te vullen.

Vervolgens heb je toegang tot een rechtstreekse lijn met onze medewerkers die je wegwijs maken bij je vragen.

Zorg

Welzijnscoach

Onze welzijnscoach – Greet Penneman – maakt samen met jou de foto van je gezondheidsomgeving.

Vanuit verschillende invalshoeken brengt zij jouw gezondheidsomgeving in kaart en bespreken jullie samen hoe geluk kan worden beleefd, versterkt en ondersteunt.

Download de infofiche
Wonen

Urgentiedienst

Hebt je naast je degelijk onderhoud van je woning of gebouwen dan toch een gebrek of een klus te doen? Als Plus++klant kan je een beroep doen op de urgentiedienst.

Wonen

Preventief onderhoud

Beter voorkomen dan genezen, ook voor je woning.

Een degelijk onderhoud van je woning of gebouwen bespaart je heel wat kopzorgen. We weten echter dat dit gemakkelijker is gezegd dan gedaan. Het zijn soms eenvoudige dingen waarmee je veel verhelpt: jaarlijks je dakgoten vrij van bladeren maken of de douchecabine degelijk afplakken. En niet te vergeten: de keuring en onderhoud van je cv-ketel.

Download de infofiche

Jaarlijks gesprek

Jaarlijks of elke 2 jaar nemen wij graag iets uitgebreider de tijd voor jou. Een goed gesprek waarin we naar je luisteren, zodat we ons aanbod blijven op jouw wensen, noden en behoeften kunnen afstemmen.

Als Plus++klant hoef je hier zelf niets voor te doen: Wij nemen zelf contact met je op, dat is onze belofte.

Contacteer ons
Download onze app